کلینیک روانشناسی و روانشناختی

نوین ترین شیوه های آموزشی

کلینیک روانشناسی و روانشناختی
کلینیک روانشناسی
دکتر ماخ

کلینیک روانشناسی و روانشناختی

کلینیک روانشناسی

این باید در وب سایت رسمی شبکه اجتماعی بیمارستان مورد نظر مشخص شود. بنابراین کوتاه است:

1. دارای مجوز
2. داشتن مجوزی که پس از اتمام تمدید شده باشد
2. اعضا و حوزه های کاری را شناسایی کنید
قدم بعدی این است که بدانیم اعضا یا کادر پزشکی بیمارستان چه کسانی هستند. آیا مدرک کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس در رشته مرتبط دارند؟ ما باید توجه داشته باشیم که کارمند پرونده شما ممکن است گاهی به استثناهای مرتبط دیگر مراجعه کند.

به عنوان مثال، کارمند پرونده شما را معاینه می کند و برای تکمیل روند درمان به روانپزشک ارجاع می دهد تا روند درمان تکمیل یا ادامه یابد. در یک بیمارستان خوب، انتظار می رود اعضا متخصصان زیادی از جمله متخصصان روانشناسی باشند.

اگر هر گونه خدمات ویژه مورد نیاز در بیمارستان در دسترس نباشد، باید به بیمارستان دیگری بروید که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. به طور معمول، لیست تیم مناسب برای یک بیمارستان می تواند به شرح زیر باشد:

• دانشکده روانشناسی شامل، فردی، زوج و خانواده، کودک و نوجوان و…
• داشتن روانپزشک
• داشتن روان سنج برای تکمیل فرآیند تخصصی تست روانشناسی
3. اطلاعات مهم و اطلاعات مهم متخصصان بیمارستان
مراجعه به بیمارستان مبنای مشاوره با پزشک است. اعضای بیمارستانی که کاردرمانی انجام می دهند باید دارای پیشینه و صلاحیت حرفه ای روشن باشند. درمانگران حرفه ای به ما کمک می کنند تا با بهترین دانش پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

بنابراین بهترین شرکت روان درمانی و یا بهترین مرکز مشاوره خانواده در تهران نیز باید ابتدا متخصصان خود را معرفی کنند.اگر این کار را انجام نداده اند یا موضوع را نادیده گرفته اند یا کارشناسانشان نقطه شروع خاصی برای توضیح ندارند.
فراموش نکنید که در صورت انتخاب یک درمانگر شخصی، این کار توسط منشی بیمارستان انجام می شود که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

4. نمونه تصویری از مشاوران و درمانگران بیمارستان
فقط با نگاه کردن به رزومه یک فرد، نمی توانیم انتخاب کنیم که به کدام درمانگر مراجعه کنیم. با تماشای فیلم های درمانگر می توانیم با لحن گفتار، حکمت حرکت سوژه آشنا شویم و بتوانیم قبل از اولین مشاوره مرحله ای را انتخاب کنیم که آیا مدل لحن و درمانگر مورد قبول ما هستند یا خیر. نه مشخص شده است که مراجعین به دلایل شخصی با این مورد کنار نمی آیند و از مراجعه به پزشک خودداری کرده اند. وی امیدوار است که فیلم های جانبازان در سایت بیمارستان یا شبکه های اجتماعی موجود باشد.
پس از انتخاب، با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، باید مراحل مربوط به صف را بررسی کنیم. معمولاً باید با آن مرکز تماس بگیرید. یک وب سایت یا اطلاعات تماس به روز شده در صفحه رسانه های اجتماعی در اینجا به ما کمک می کند.

• آیا کارکنان بیمارستان پاسخگو هستند؟

آیا می توانید بلافاصله پس از اولین تماس با کارکنان بیمارستان تماس بگیرید؟ سرعت و در دسترس بودن یک کارگر پاسخگو یکی از مهمترین جنبه های ارزیابی مناسب بیمارستان است.

• آیا کارفرما دانش کافی برای راهنمایی شما را دارد؟

مشتریان به تنهایی نمی توانند متخصص متخصص را انتخاب کنند و در گام اول باید توسط متخصصی هدایت شوند که اطلاعات فنی اولیه را داشته باشد و اطلاعات مهمی را در اختیار مشتری قرار دهد. با این حال، ممکن است زمان و پول مشتریان تلف شود.• زمان شما چه زمانی است؟

یک هفته یا سه ماه؟ اغلب می گویند انسان برای اولین بار بعد از چند ماه احساس می کند! چند روز تا یک هفته انتظار برای دریافت خدمات مشاوره طبیعی زیاد نیست.

هزینه
از آنجایی که جلسات مشاوره همیشه یکباره خاتمه نمی یابد، ارزش مشاوره برای مشتریان بسیار مهم است. آیا فقط مشاوران سطح بالا در بیمارستان مورد نظر هستند یا امکان تماس با مشاور با نرخ های مختلف وجود دارد؟ مشاوران علاوه بر ارزش تایید شده دانش علمی، ارزش های متفاوتی بر اساس تجربه و درک خود دارند.
شرایط. شرط
اکنون می خواهیم وضعیت محلی و دسترسی به یک بیمارستان را بررسی کنیم.

فاصله تا بیمارستان چقدره؟
اگر محل سکونت یا محل کار شما شرق تهران و بیمارستانی در غرب تهران است، اگر ساعت 18 مشاوره ساعتی داشته باشید، باید نصف روز را صرف این مورد کنید. انتخاب یک بیمارستان در نزدیکی محل سکونت یا محل کارتان به ادامه جلسات مشاوره برای شما کمک می کند.

• آیا جای پارک وجود دارد؟
یک بیمارستان جاده ای شلوغ و بدون پارکینگ برای مشتریانی که با ماشین می آیند مانند یک کابوس است! 2 ساعت مرخصی مشاوره که نیمی از آن ممکن است نیاز به یافتن محل اقامت در مسیر دیگری داشته باشد.

• آیا با قطار دسترسی دارید؟
اگر تصمیم دارید با قطار شهری به بیمارستان بروید، نزدیک بودن به امکاناتی مانند مترو، ایستگاه اتوبوس را در نظر بگیرید، در غیر این صورت باید زمان بیشتری را برای این کار صرف کنید.

ساعات کاری
ساعت مشاوره چقدر است؟ بعد از ساعت اداری یا صبح؟ اگر نتوانید استراحت کنید چه؟ تنوع در ساعات مشاوره بدون محدودیت فرصتی عالی برای مراجعین است.آیا امکان برگزاری مشاوره آنلاین وجود دارد؟
امکان ثبت زمان مشاوره آنلاین، چه به صورت تصویری و چه صوتی، مزیت بزرگی است که باعث صرفه جویی در وقت و زمان مشتری می شود.

این دلایل گاهی باعث می‌شود که به دلیل شرایط سخت، یا نصیحت شود یا ادامه نیابد.
محل برگزاری مشاوره
انتظار برای شروع دوره مشاوره به طور منظم بخش مهمی از این فرآیند است.

آیا جای خوبی برای حفظ حریم خصوصی وجود دارد؟
انتظار برای شروع دوره مشاوره به طور منظم بخش مهمی از این فرآیند است. داشتن صندلی های خوابیده این امکان را به شما می دهد که اگر به اندازه کافی خوب نیستید که بخواهید حریم خصوصی خود را حفظ کنید، از فاصله دور بایستید.

امکانات داری؟
داشتن تجهیزات اولیه مانند آب آشامیدنی سرد و گرم به همراه نوشیدنی های فوری می تواند روند نگهداری را برای شما آسان تر کند.

چیزی از اتاق کنفرانس بیرون نمی آید؟
در بیمارستان روانی، حریم شخصی افراد محفوظ است. به عنوان مثال، ورود و خروج از اورژانس احساس امنیت را از مشتری می گیرد.

فضای اتاق کنفرانس باید راحت و مقرون به صرفه باشد و حس امنیت و آرامش را به مشتریان القا کند.

آیا در صورت تاخیر در شروع جلسه به شما اطلاع داده می شود؟
لغو مشاوره یا تاخیر در شروع مشاوره نیز طبیعی است. در اغلب موارد پس از رسیدن به مرکز مشاوره، فرد متوجه 1 ساعت تاخیر در شروع جلسه مشاوره می شود! در یک بیمارستان روانپزشکی خوب، اپراتور باید به افراد آسیب دیده از تاخیر اطلاع دهد. در مورد شرایط لازم برای بهترین بیمارستان پشتیبانی بخوانید.
بهترین بیمارستان روانپزشکی تهران کدام است؟ اگر در تهران یا هر شهر دیگری به دنبال روانپزشک هستید، در بررسی این موارد در بیمارستان های مورد نظر خود دقت کنید.اگر در شهری هستید که این الزامات را رعایت نمی کند یا به هر دلیلی به مرکز مراقبت های اولیه و روان درمانی دسترسی ندارید، با مرکز مشاوره تماس بگیرید که همه چیز را با هم و بدون نگرانی ارائه می دهد. مهمتر از همه، ما به انجمن مشاوره آنلاین نیز دسترسی داریم که بسیاری از نگرانی ها را برطرف می کند و لیستی از کارشناسان ما و بازگشت آنها نیز در سایت موجود است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.