آرشیو اسفند ماه 1400

نوین ترین شیوه های آموزشی

کلینیک روانشناسی و روانشناختی
کلینیک روانشناسی
دکتر ماخ

دکتر ماخ

موسسه آموزشی دکتر ماخ

دکتر ماخ اولین کنکور در کشور است که از خدمات این گروه برای ترکیب روانشناسی، آموزش و نتایج عالی برای شرکت کنندگان کنکور استفاده می کند. آموزش می تواند برای افراد و خانواده ها آرامش ایجاد کند. و همه کسانی که از خدمات این گروه استفاده کرده اند نیز بسیار خوشحال هستند و البته از رتبه کنکور خوبی برخوردارند و در زندگی خود موفق بوده اند.

 

ویژگی های موسسات آموزشی دکتر ماخ

 
موسسه آموزش دکتر ماخ خدمات بسیاری را به دانشجویان ارائه می دهد. تمامی این خدمات با هدف توسعه آموزش در کشور ما انجام می شود. این خدمات شامل مشاوره روانشناسی و تحصیلی حرفه ای برای دانش آموزان می باشد. علاوه بر این، این موسسه یک بسته آموزشی برای افراد از ابتدایی تا کنکور ارائه می دهد تا دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا کنکور بتوانند از این بسته استفاده کنند. بسته های آموزشی شامل دی وی دی، کتاب های کنکور و بروشورهایی که دانش آموزان می توانند برای بهترین نتیجه از آنها استفاده کنند. این آموزش ها و فیلم ها نه تنها در بحث این اساتید، بلکه در سطح ملی نیز تسلط بالایی دارند. همچنین توسط اساتید برجسته و حرفه ای ارائه می شود، افراد خوب هستند زیرا نه تنها تدریس می کنند، بلکه در فنون غیبت معلم نیز مهارت بالایی دارند. محتوا و استفاده با تماشای فیلم های آموزشی آموزش 10 کتاب آموزشی و قبولی در آزمون ها علاوه بر این، این کتاب ها، بروشورها و فیلم های آموزشی با بالاترین کیفیت و بهترین ابزار و تجهیزات روز دنیا ارائه شده است که کیفیت بالای این محصولات باعث می شود تا آن را روان و روان کنید. . من به دانش آموزان درس می دهم. این موسسه همچنین معتقد است که اگر دانش آموزان به دلایلی نتوانند به خوبی با محصولاتی که ارائه می دهند ارتباط برقرار کنند، سایر معلمان دوره های مورد نیاز خود را تدریس خواهند کرد.این گروه با ورود به این گروه خدمات بسیاری را نه تنها به دانشجویانی که با تماس با این گروه می توانند از آن استفاده کنند، بلکه به سایر افراد نیز ارائه می دهد.
 

دپارتمان مجموعه دکتر ماخ

 
جناب آقای دکتر مخدومی یکی از مردم پرتلاش که در مناطق فقیرتر کشور به دنیا آمد، تلاش و صبر ایشان باعث شد تا در رتبه برتر کنکور قرار گیرد و بتواند نیازهای خود را شناسایی و نیازهای خود را برآورده کند. حرفه ای بودن این گروه باعث نظم بسیار بالایی در این گروه شد و می توان تا حد امکان به پیشرفت آموزش کشور نزدیک شد که هدف همین است و پیشرفت ادامه دارد.
.